۱۰۰ تخت جدید به بیمارستان مطهری ارومیه اضافه می شود

به گزارش خبرنگار مهر، جواد آقازاده پیش از ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: به منظور تجهیز بیمارستان‌های استان و با توجه به افزایش بیماران مبتلا به کرونا، ۱۰۰ تخت بیمارستانی در بیمارستان مطهری ارومیه افزوده می‌شود.

وی با بیان اینکه همچنین بخش زنان بیمارستان مطهری ارومیه به طور کامل به بیمارستان جامع زنان دکتر مهزاد ارومیه منتقل شده است، افزود: متأسفانه آمار مبتلایان به کرونا در استان روند صعودی دارد و باید همچنان محدودیت‌های کرونایی رعایت شوند.

آقازاده با اشاره به آخرین وضعیت مبتلایان به کرونا در استان افزود: ۱۳۱۷ بیمار در بخش‌های کرونایی استان بستری هستند که از این تعداد ۷۰۱ مورد مشکوک و مابقی قطعی هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی با اشاره به ثبت ۱۰۴۹ مورد ابتلای جدید در استان اظهار کرد: مجموع مبتلایان تاکنون به ۱۳۹ هزار و ۹۶۳ مورد رسیده است و ۲۵۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری و۵۸ نفر نیز به ونتیلاتور متصل هستند.

آقازاده با اشاره به فوت ۱۹ نفر در شبانه روز گذشته به دلیل ابتلاء به ویروس کرونا گفت: تا کنون سه هزار و ۹۸۵ نفر در استان به دلیل بیماری کرونا جان خود را از دست داده اند.

error: Content is protected !!