۱۱۵ هزار نفر در خوزستان واکسیناسیون کرونایی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، ولی الله حیاتی عصر سه‌شنبه در نشست ستاد مدیریت کرونا به مسئله تجمعات انتخاباتی اشاره کرد و گفت: با تجمعات غیرقانونی برخورد خواهد شد و تبلیغات باید در بُعد قانونی انجام شود؛ شعب ویژه‌ای نیز برای تخلفات انتخاباتی در شهرستان‌ها در نظر گرفته شده و تخلفات کرونایی در انتخابات رصد می‌شود.

وی از واکسینه شدن ۱۱۵ هزار نفر در مقابل کرونا در خوزستان خبر داد و افزود: در این جلسه، گام دوم واکسیناسیون کرونا بررسی و مقرر است که در گام دوم تعداد بیشتری واکسینه شوند.

فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت بیماری کرونا در خوزستان با تأکید بر اینکه نیازمند پشتیبانی‌های بین بخشی همه دستگاه‌ها در این زمینه هستیم، اظهار کرد: این هماهنگی بین دستگاه‌ها ایجاد شده است.

وی تأکید کرد: با توجه به فعالیت کسبه و اصناف، رعایت پروتکل‌های بهداشتی الزامی است اما با کسانی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، برخورد خواهد شد و اجازه نمی‌دهیم پروتکل‌شکنان در خوزستان جولان دهند.

فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: تمام تمهیدات آزمایشگاهی و قرنطینه‌ای در مرزهای آبی و زمینی خوزستان، مستقر و در حال فعالیت هستند و نقل و انتقال کالاها در مرزهای دریایی با ابزارآلات مکانیکی در حال انجام است.

حیاتی افزود: ممنوعیت تردد مسافر در مرزهای زمینی خوزستان نیز همچنان برقرار است و تنها گروه‌های هفت‌گانه ابلاغی وزارت کشور اجازه تردد دارند.

وی بیان کرد: در این جلسه بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری امتحانات حضوری تأکید شد و اکیپی از قرارگاه، نظارت ویژه‌ای در این خصوص خواهد داشت.

وی تصریح کرد: با کسانی که اجتماعاتی را برگزار کنند، برخورد می‌شود چون برگزاری هر گونه اجتماع انتخاباتی در موعد قانونی خود تنها در چارچوب پروتکل‌ها و رنگ‌بندی شهرها باید انجام شود و اگر خارج از این چارچوب باشد، برخورد خواهد شد.

error: Content is protected !!