۱۱ هزار فرهنگی کردستان مرحله اول واکسن کرونا را تزریق کرده اند

به گزارش خبرنگار مهر رشید قربانی روز پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: واکسیناسیون فرهنگیان استان همزمان با سراسر کشور از هفتم مرداد ماه آغاز شده و هم اکنون در ۱۷ مرکز تزریق واکسن با همکاری دانشگاه علوم پزشکی در حال انجام است.

وی افزود: تاکنون ۱۱ هزار و ۶۴ نفر فرهنگی استان تا چهار شنبه ۱۳ مردادماه ۱۴۰۰ مرحله اول واکسن خود را دریافت کرده‌اند.

قربانی خاطرنشان کرد: در مرکز استان دو پایگاه ویژه آموزش و پرورش نواحی یک و دو سنندج راه اندازی شده و فرهنگیان هر ناحیه بر اساس برنامه زمان بندی اعلام شده از طریق نواحی و به صورت آموزشگاهی در این مراکز حضور پیدا کرده و مرحله اول واکسن خود را دریافت می‌کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان اظهار داشت: برای پاسخگویی به نیاز همکاران سنندجی که در شهرهای اطراف مشغول به کار هستند و همچنین تزریق واکسن کارکنان اداری و ستادی، پایگاه سومی از روز چهارشنبه ۱۳ مرداد در اردوگاه شهید سلیمان خاطر راه اندازی شده است.

وی افزود: گروه‌های مشمول بر اساس برنامه زمان بندی که از طریق معاونت تربیت بدنی و سلامت استان اطلاع رسانی می‌شود، واکسینه خواهند شد.

قربانی اعلام کرد: پیش بینی می‌شود بیش از ۲۵ هزار فرهنگی استان، شاغل در واحدهای اداری و آموزشی تا ۲۵ مرداد ماه جاری، مرحله اول واکسن خود را دریافت کنند.

error: Content is protected !!