۱۴۰ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی استان بوشهر بستری شدند

سعید کشمیری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طی روزهای اخیر شاهد افزایش تصاعدی تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی استان بوشهر هستیم که بخش عمده تخت‌ها اشغال شده است.

وی با اشاره به اینکه تعداد موارد بستری در بخش‌های کرونایی استان بوشهر در آستانه رسیدن به ۵۰۰ بیمار است افزود: نتیجه این افزایش افزایش تعداد بیماران بستری، افزایش موارد فوتی در روزهای آینده خواهد بود.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: طی شبانه روز گذشته ۱۴۰ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده و ۱۱۲ نفر نیز با حال خوب از این بخش‌ها ترخیص شده‌اند.

فوت ۴ بیمار

وی ادامه داد: در حال حاضر ۴۹۴ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند که ۴۲ نفر در بخش مراقبت ویژه هستند و ۱۳ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

کشمیری از فوت چهار بیمار جدید کرونایی در استان خبر داد و اضافه کرد: در استان بوشهر از ابتدای شیوع کرونا تا کنون هزار و ۳۱۱ نفر به علت ابتلاء به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۵۷ هزار و ۹۰۵ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

error: Content is protected !!