۱۴ شهر اصفهان در وضعیت نارنجی کرونا / اردستان قرمز شد

آرش نجیمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به روند افزایشی شیوع کرونا در استان اصفهان اظهار داشت: متأسفانه شیب نزولی کرونا در اصفهان طی چند روز اخیر متوقف و روند افزایشی مبتلایان به این بیماری را شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه وزارت بهداشت جدیدترین رنگ‌بندی وضعیت شهرهای کشور در زمینه شیوع کرونا را اعلام کرده است، ابراز داشت: برای استان اصفهان نیز این امر انجام شده و رنگ بندی صورت گرفته بیانگر وضعیت نامناسب در استان است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه از امروز شهرستان اردستان در وضعیت قرمز کرونا ثبت شده است، ابراز داشت: این در حالی است که مدت‌ها بود در اصفهان شهرستان با وضعیت قرمز نداشتیم.

۹ شهرستان در وضعیت زرد کرونا است

وی با بیان اینکه ۱۴ شهر استان اصفهان نیز در وضعیت نارنجی کرونا ثبت شده است، ادامه داد: بر این اساس شهرستان‌های اصفهان، شاهین شهر و میمه، کاشان، نطنز، شهرضا، خمینی‌شهر، نجف آباد، فریدن، فلاورجان، لنجان، گلپایگان، نائین، سمیرم و مبارکه در شرایط پرخطر کرونا قرار گرفته‌اند.

نجیمی با بیان اینکه شهرستان‌های آران و بیدگل، چادگان، فریدونشهر، دهاقان، تیران و کرون، برخوار، خوانسار، خور و بیابانک و بوئین میاندشت در وضعیت زرد کرونا ثبت شده است، افزود: در حال حاضر هیچ شهرستانی در وضعیت آبی و یا سفید کرونا قرار ندارد و این به این معنا است که کرونا در کمین همه افراد جامعه است و شهروندان باید همچنان نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی پایبند باشند.

error: Content is protected !!