۱۶ طرح بهداشتی و درمانی در سیستان و بلوچستان افتتاح شد

رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان روز سه‌شنبه در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: چهار مرکز جامع سلامت روستایی، سه پایگاه سلامت‌ به همراه ۲ خانه بهداشت از مهمترین طرح های افتتاح شده امروز وزیر بهداشت در سیستان و بلوچستان بوده است.

دکتر سید محمد هاشمی شهری افزود: همچنین ۲ مجتمع مسکونی پزشکان در دزک و سوران،۲ مرکز تسهیلات زایمانی و واحدهای مسکونی روستایی از دیگر طرح‌های افتتاح شده امروز در جنوب سیستان و بلوچستان بوده است.

وی ادامه داد: دولت در سال‌های اخیر خدمات ارزشمندی را در حوزه ارتقای شاخص‌های بهداشتی و درمانی از طریق افتتاح طرح‌های مختلف انجام داده است.

به گزارش ایرنا ۶۹۶ طرح بهداشتی در ۱۰ استان کشور در قالب سی و چهارمین پویش “ره سلامت” روز سه شنبه با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی یزد و در ارتباط ویدیو کنفرانسی افتتاح شد.

 این طرح ها شامل خانه بهداشت، پایگاه سلامت، مرکز خدمات جامع سلامت، تسهیلات زایمانی، مرکز آموزش بهورزی، محل زیست پزشک و سایر واحدهای بهداشتی است.

این طرح‌ها در استان‌های آذربایجان شرقی، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان، همدان، اصفهان، آذربایجان غربی، کرمان، هرمزگان، خراسان رضوی و یزد به بهره‌برداری رسید.

error: Content is protected !!