۱۷ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در سمنان بستری شدند

نوید دانایی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه در ۲۴ ساعت منتهی به آدینه، ۱۷ بیمار جدید مبتلا به کووید -۱۹ در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان بستری شدند، تاکید کرد: روند ابتلاء به بیماری کرونا همچنان ادامه دارد و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کنار توجه با واکسیناسیون بسیار ضروری است.

وی افزود: مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون به ۹ هزار و ۳۸۸ نفر رسیده و ۳۱ هزار و ۹۲۸ بیمار نیز به صورت سرپایی شناسایی شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان افزود: مجموع موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید ۱۹ از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه به هشت هزار و ۱۷۹ نفر رسید.

دانایی با بیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک، دوری از تجمعات و فاصله گذاری همچنین توصیه اکید به مردم است، تاکید کرد: همچنان روند ابتلای به ویروس کرونا وجود داشته و خطر رفع نشده است.

وی با بیان اینکه نزدیک به ۵۰ درصد از گروه‌های هدف در جمعیت تحت پوشش این دانشگاه، حداقل یک دز واکسن را دریافت کرده‌اند، تاکید کرد: روند واکسیناسیون به خصوص با کمک سپاه و عوامل دانشگاه ادامه دارد.

error: Content is protected !!