۱۷ هزار دوز واکسن کرونا در شاهرود و میامی تزریق شد

به گزارش ایرنا، رضا چمن شامگاه پنجشنبه با بیان اینکه در این مرحله واکسیناسیون افراد بالای ۷۰ سال انجام می شود، افزود: تاکنون تعداد ۱۰ هزار و ۳۶۴ تن از افراد بالای ۷۰ سال در شهرستان های شاهرود و میامی واکسن کرونا دریافت کردند.

وی با اشاره به اینکه برنامه واکسیناسیون در زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: موارد شناسایی جدید نشان دهنده فعال بودن ویروس در چرخه انتقال است.

چمن از شناسایی ۲۷ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا طی شبانه روز گذشته در شرق استان سمنان خبر داد و گفت: از این تعداد موارد شناسایی جدید، ۹ تن در بخش های اختصاص یافته به بیماران کرونایی بستری شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه در حال حاضر ۸۱ بیمار کووید۱۹ در بیمارستان امام حسین(ع) بستری هستند، اظهار داشت: از این تعداد ۱۸ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان و مراقبت قرار دارند.

بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان شاهرود به درمان مبتلایان ویروس کرونا اختصاص یافته است، هم اکنون شهرستان شاهرود در وضعیت نارنجی و شهرستان میامی در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۶۵ تن از بیماران کووید۱۹ در کشور جان باختند همچنین از دیروز تا امروز ۶ خرداد ۱۴۰۰ ، تعداد  ۹  هزار و ۹۹۴ مورد جدید کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند، مجموع بیماران مبتلا به ویروس کرونا در کشور به ۲ میلیون و ۸۷۵ هزار و ۸۵۸ تن رسید.

error: Content is protected !!