۱۸ درصد جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود واکسینه شدند

رضا چمن در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به روند واکسیناسیون و تداوم آن با تحویل واکسن در داخل کشور، بیان کرد: تا کنون ۱۸ درصد جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود واکسینه شده‌اند و تلاش داریم تا این میزان افزایش نیز یابد.

وی با بیان اینکه روزانه دو هزار و ۳۰۰ دوز به صورت متوسط در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود تزریق می‌شود، تاکید کرد: واکسن کروو ایران برکت نیز به جمع واکسن‌هایی پیوسته که در شهرستان‌های شاهرود و میامی تزریق می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه روند واکسیناسیون فرهنگیان نیز ادامه دارد، گفت: به دلیل شرایط بحرانی در شاهرود و میامی می‌بایست توجه داشت که تنها واکسن کفایت نکرده بلکه می‌بایست پروتکل‌ها و ضرورت‌های بهداشتی حتی بیش از پیش به دلیل شیوع کرونای دلتا، رعایت شود.

چمن بیان کرد: هم اکنون شهرستان شاهرود در وضعیت قرمز و حاد کرونایی و میامی در وضعیت نارنجی قرار دارد که نیاز است مردم بیش از پیش از تجمعات دوری کرده و بهداشت فردی و جمعی و استفاده از ماسک را مد نظر قرار دهند.

به گزارش مهر، اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان روز گذشته اعلام کرد چهار هزار فرهنگی دوز اول واکسن خود را در سطح استان دریافت کرده‌اند.

استان سمنان دارای دو دانشگاه علوم پزشکی در سمنان و شاهرود است.

error: Content is protected !!