۲۰۱ بیمار جدید کرونایی در خراسان جنوبی شناسایی شد/فوت دو نفر

محمد دهقانی فیروزآبادی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا در خراسان‌جنوبی ۷۴ هزار و ۷۸۱ آزمایش انجام شده که از این تعداد ۲۷ هزار و ۳۶۱ آزمایش مثبت و ۴۷ هزار و ۴۳۰ آزمایش منفی بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان‌کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۲۵ آزمایش انجام شده که از این تعداد ۱۰۵ آزمایش مثبت که ۵۶ نفر نیز بستری شده و ۴۹ بیمار نیز سرپایی بوده‌اند.

دهقانی فیروز آبادی ادامه‌داد: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۳۹۱ آزمایش سریع انجام شده که ۹۶ آزمایش آن مثبت بوده است و در مجموع آزمایش‌های عادی و سریع ۲۰۱ بیمار کرونایی در خراسان‌جنوبی شناسایی شد.

وی گفت: در حال حاضر ۴۲۹ بیمار تنفسی در بیمارستان‌های خراسان‌جنوبی بستری هستند که از این تعداد ۲۸۰ نفر مبتلا قطعی به کرونا بوده و ۳۸ بیمار نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به اینکه حال سه بیمار نیز وخیم است، یادآور شد: از ابتدای شیوع کرونا ۲۶ هزار و ۴۶ نفر در خراسان‌جنوبی در برابر ویروس کرونا بهبودی یافته و یا دوران قرنطینه را سپری می‌کنند.

دهقانی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته دو مورد فوتی جدید داشته‌ایم، گفت: مجموع فوتی‌های ناشی از کرونا در خراسان‌جنوبی هزار و ۲۵ نفر است.

error: Content is protected !!