۲۲۰ میلیارد ریال سال۹۹ جذب طرح توسعه و تجهیز بیمارستان مهریز شد

به گزارش ایرنا، سیدرسول محسن‌زاده روز پنجشنبه در حاشیه ورود بخشی از تجهیزات پزشکی مورد نیاز تهیه شده طرح توسعه بیمارستان بدون اشاره به ارزش ریالی و ارزی آن در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تجهیزات ارسالی شامل اقلام پزشکی مورد نیاز بخش‌های مختلف است و با اتمام مراحل کارهای عمرانی، در نخستین فرصت نصب و راه‌اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه همزمان با اتمام مراحل پایانی ساخت طرح توسعه،تجهیزات مورد نیاز به مرور به این شهر حمل می شود، ادامه داد : با توجه به قول‌هایی که به خیران در خصوص اقدامات عمرانی  طرح داده شد، اولین محموله این تجهیزات با تخصیص بودجه دولتی تامین شد .

این مسوول با قدردانی از همراهی و همکاری خوب مردم و خیران منطقه برای تحقق اهداف یادشده خاطرنشان کرد: با ورود تجهیزات مورد نیاز طرح توسعه بیمارستان، اقدام‌ها  و آمادگی‌های لازم برای افتتاح و بهره‌برداری سریع این طرح نیز انجام می شود.

محسن‌زاده از مسوولان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی (ره) یزد، محمدرضا صباغیان بافقی نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی و تمامی کسانی که در تکمیل طرح توسعه بیمارستان  همراهی ،اقدام اثربخش و راهگشا انجام دادند، قدردانی کرد .

طرح توسعه بیمارستان مهریز با هشت هزار مترمربع زیربنا در چهار طبقه در دست ساخت است که با بهره برداری از آن زمینه اشتغال مستقیم ۶۰۰ نفر در این شهر که یکی از ۲ باغ شهر استان یزد است، فراهم می‌شود.

 تفت دیگر  باغشهر یزد است که باغ های انار آن از لحاظ چشم اندازهای طبیعی در استان معروف است. 

فعالیت درمانی و بهداشتی بیمارستان مهریز از سال ۱۳۷۲ آغاز شد که شامل درمانگاه عمومی و تخصصی ، بخش های زنان و زایمان ، جراحی، اورژانس، اطفال، آزمایشگاه، رادیولوژی، دیالیز و چشم پزشکی است.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

error: Content is protected !!