۳۴۲ مادر باردار در استان به ویروس کرونا مبتلا شدند/۱۳۶ نفر بستری

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی بانشی بعدازظهر جمعه در گفتگو با خبرنگاران افزود: از این تعداد ۱۳۶ نفر بستری شدند.

وی با بیان اینکه خدمات بهداشتی از ۸.۵ میلیون خدمت در سال ۹۸ به ۱۲ میلیون خدمت در سال گذشته رسید، گفت: خدمات بهداشتی در سال جاری، ۲.۲۵ برابر میانگین کشوری بوده و روزانه ۳۶ هزار خدمت به مردم ارائه شده است.

بانشی همچنین با اشاره به روند مناسب واکسیناسیون در استان گفت: تاکنون ۷۰ هزار و ۹۴۷ نفر در نوبت اول و ۲۵ هزار و ۱۸ نفر در نوبت دوم در استان واکسینه شده‌اند.

وی افزود: تاکنون ۱۰۴ هزار و ۴۶۸ دوز واکسن تحویل دانشگاه علوم پزشکی یاسوج شده و در مجموع ۹۵ هزار و ۹۶۵ نفر در استان واکسن کرونا دریافت کرده‌اند که این میزان معادل ۹۱.۹ درصد واکسن تحویلی به استان است.

بانشی اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته نیز دو هزار و ۶۵۳ نفر در نوبت اول و یکهزار و ۴۱ نفر نیز در نوبت دوم واکسن دریافت کردند که در مجموع طی ۲۴ ساعت گذشته سه هزار و ۶۹۴ نفر واکسینه شدند.

وی با بیان اینکه اکنون وضعیت در استان بسیار نگران کننده است، گفت: با توجه به شیوع کرونای دلتا، میزان ابتلاء در استان بسیار افزایش یافته و تستهای مثبت چندین برابر شده و این امر نیازمند توجه بیشتر است و باید برای عبور از این پیک که از پیک‌های قبلی خطرناک‌تر است، همه مردم توجه ویژه داشته باشند و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و حضور نیافتن در تجمعات به کاهش ابتلاء کمک کنیم.

error: Content is protected !!