۳ شهر قرمز کرونایی داریم/آغاز واکسیناسیون ۷۵ سال به بالا

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا رئیسی، روز شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، در پایان نشست ستاد ملی مقابله با کرونا که به ریاست حسن روحانی رئیس جمهوری برگزار شد، به ارائه گزارشی از تصمیمات و مصوبات ستاد پرداخت و روند بیماری کرونا و برنامه واکسیناسیون را تشریح کرد.

وی در ابتدا با تشکر از همراهی مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی، گفت: در جلسه امروز مروری به بیماری کووید ۱۹ دز دنیا و کشورمان داشتیم.

رئیسی با اشاره به تاخت و تاز ویروس هندی، افزود: مواردی که در کشور مشاهده شده است تحت کنترل قرار دارد.

وی ادامه داد: تعداد شهرهای قرمز به عدد ۳ رسیده است.

رئیسی با اشاره به آغاز واکسیناسیون افراد ۷۵ سال به بالا از امروز، گفت: افراد ۸۵ سال به بالا نیز که تاکنون واکسن دریافت نکرده‌اند، مطمئن باشند مشکلی بابت واکسیناسیون نخواهند داشت.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا از ورود محموله جدید واکسن به کشور تا فردا خبر داد و افزود: افرادی که در اولویت قرار دارند، نگران نباشند و واکسن خود را دریافت خواهند کرد.

وی ادامه داد: اگر بعد از یک هفته با این افراد تماس گرفته نشد و یا پیامک دریافت نکردند، با مراجعه به سایت و وارد کردن کد ملی و شماره تلفن برای تماس، اقدام کنند.

رئیسی خطاب به کاندیداهای ریاست جمهوری، گفت: کاندیداها سعی کنند از فضاهای مجازی بیشتر استفاده کنند و از هر گونه تجمع که منجر به شیوع و انتقال بیماری شود، خودداری کنند تا مبادا وارد موج جدیدی از بیماری شویم.

تکمیل می شود…

error: Content is protected !!