۳ مورد کرونای هندی در استان بوشهر تائید شد/ تشدید شرایط قرنطینه

سعید کشمیری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: روند بستری‌های کرونایی در بیمارستان‌های استان بوشهر نزولی شده است و شاهد کاهش بستری‌های روزانه هستیم.

وی خاطرنشان کرد: طی شبانه روز گذشته ۷۷ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده و در این مدت ۸۲ بیمار نیز با حال خوب از این بخش‌ها مرخص شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: در حال حاضر ۳۴۷ نفر در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند که ۴۳ نفر تحت مراقبت ویژه بوده و ۱۲ نفر در وضعیت حاد بیماری هستند.

وی از فوت هفت بیمار کرونایی در استان بوشهر طی ۲۴ ساعت اخیر خبر داد و اضافه کرد: تاکنون هزار و ۷۳ نفر در استان بوشهر به خاطر کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: با احتساب موارد مثبت امروز، از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۳۷ هزار و ۶۳۸ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

وی بیان کرد: ۱۹ تبعه هندی و ۲ تبعه پاکستانی از دو هفته پیش وارد استان بوشهر شده بودند که آزمایش‌های کرونای آنها انجام شد و ۹ نفر مبتلا به کرونا شناسایی شدند.

کشمیری خاطرنشان کرد: پس از اعلام نتیجه کرونای این افراد بلافاصله قرنطینه آنها آغاز شد و آزمایش‌های پیشرفته نیز از این افراد صورت گرفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر گفت: با تأیید و اعلام وزارت بهداشت، نمونه آزمایش کرونای پیشرفته سه نفر از ۲۱ تبعه خارجی که در بوشهر در قرنطینه قرار دارند مثبت اعلام شد.

وی با تقدیر از اقدام بموقع در قرنطینه این افراد تصریح کرد: با تصمیم دانشگاه علوم پزشکی بوشهر همه ۲۱ نفر تبعه خارجی، تا کسب بهبودی کامل در شرایط شدید قرنطینه قرار گرفته‌اند.

error: Content is protected !!