۵۵ هزار دوز واکسن در شاهرود و میامی تزریق شد

رضا چمن در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه شرایط واکسیناسیون در شهرستان‌های شاهرود و میامی به خوبی پیش می‌رود اما سرعت آن بستگی به تأمین واکسن از وزارت‌خانه دارد، تاکید کرد: مراکز واکسیناسیون هم اکنون در حال تزریق دوزهای واکسن کرونا متولدان پیش از سال ۱۳۴۵ هستند و خوشبختانه روند خوبی نیز در این زمینه در جریان است.

وی با بیان اینکه تا روز دهم خرداد ماه ۴۹ هزار و ۶۵۰ دوز واکسن در شهرستان‌های شاهرود و میامی تزریق شده است، تاکید کرد: در دو روز آینده نیز به صورت متوسط روزانه دو الی دو هزار و ۳۰۰ دوز واکسن در شاهرود و میامی تزریق شده تا مجموعاً به عدد تقریبی ۵۵ هزار دوز برسیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه واکسن‌ها در مراکز واکسیناسیون موجود هستند، تاکید کرد: صبح امروز سه شنبه حجت الاسلام عباس امینی امام جمعه شاهرود و همچنین حجت الاسلام حمید عبدالهیان امام جمعه موقت شاهرود با حضور در مرکز شماره یک واکسیناسیون شاهرود تزریق خود را انجام دادند.

چمن با بیان اینکه ائمه جمعه از واکسن کوو برکت ساخت ایران استفاده کردند، تاکید کرد: امام جمعه میامی نیز روز گذشته واکسن خود را دریافت کرد تا روند واکسیناسیون ائمه جمعه صورت گیرد.

وی با بیان اینکه سومین مرکز واکسیناسیون کرونا نیز جنب شهربازی شاهرود به زودی افتتاح می‌شود، تاکید کرد: با این مرکز تعداد مراکز شهری شاهرود برای واکسن کرونا به عدد سه می‌رسد در نتیجه می‌توان در تزریق واکسن تسریع کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه توان واکسیناسیون سه هزار نفر در روز در شاهرود و میامی وجود دارد، تاکید کرد: از امروز روند واکسیناسیون خبرنگاران هم در شهرستان‌های تابعه دانشگاه آغاز شده است.

error: Content is protected !!