۷۰ درصد جمعیت هدف در دزفول تا آبان واکسینه می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، علی فرهمندپور صبح امروز شنبه در آئین نواختن زنگ مقاومت و پایداری در دبستان درخشان دزفول اظهار کرد: این روزها تمام حوزه‌ها از قبیل صنعت، اقتصاد، کشاورزی، اجتماعی، سیاسی و آموزش تحت تأثیر کرونا هستند و بر همین اساس امسال نیز سال تحصیلی به‌صورت مجازی آغاز شده است.

وی با اشاره به‌سرعت بالای واکسیناسیون در دزفول افزود: در حال حاضر ۴۸ درصد جامعه هدف در شهرستان دزفول دز اول واکسن و ۳۶ درصد نیز هر دو دز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

فرهمندپور با اشاره به‌سرعت بالای واکسیناسیون در دزفول تصریح کرد: در حال حاضر به همت دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت و با همکاری سپاه، هلال احمر، آموزش و پرورش، ورزش و جوانان و… روزانه قریب به ۹ هزار واکسن کرونا در این شهرستان تزریق می‌شود.

فرماندار ویژه دزفول یادآور شد: اگر این روند تداوم یابد پیش‌بینی می‌شود تا آبان ماه ۷۰ درصد جامعه هدف در دزفول علیه بیماری کرونا واکسینه شوند.

فرهمند پور تأکید کرد: در صورت واکسینه شدن جامعه هدف می‌توانیم شاهد بازگشایی مدارس و حضور دانش آموزان در کلاس‌های درس باشیم.

وی عنوان کرد: قطعاً حضور دانش آموزان در مدارس و ارتباط مستقیم با معلمان کیفیت آموزش را ارتقا خواهد داد؛ بنابراین در تلاش هستیم که این اتفاق رخ دهد.

فرماندار ویژه دزفول در ادامه با تبریک آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس اظهار کرد: انسان‌سازی و انسان‌پروری از نتایج پربار هشت سال دفاع مقدس است و سند این ادعا حضور رزمندگان اسلام در جبهه‌های حق علیه باطل و شهدایی است که در این صحنه جان خود را تقدیم اسلام و انقلاب کردند.

به گزارش مهر، دزفول در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارد.

error: Content is protected !!