۷۵ مبتلای جدید به کرونا در استان سمنان شناسایی شدند

به گزارش ایرنا، کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان شامگاه یکشنبه با ارائه آخرین آمار شیوع این ویروس در استان اعلام کرد: ۲۰۹ نفر به خاطر ابتلای قطعی به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان سمنان بستری هستند و از ابتدای شیوع ویروس تاکنون ۲۸ هزار و ۵۲۱ نفر به صورت سرپایی درمان شدند.

بنابر این گزارش، طی ۲۴ ساعت گذشته سه نفر براثر ویروس کرونا در استان سمنان فوت کردند و بر این اساس از ابتدای شیوع این ویروس تا ظهر امروز تعداد جانباختگان این بیماری در استان یکهزار و ۷۵ نفر است.

طبق اعلام این کمیته، با ترخیص ۲۸ بیمار دیگر، موارد بهبودی و ترخیص بیماران کووید ۱۹ در این استان به ۱۰ هزار و ۸۲ نفر رسید.

به گزارش ایرنا، براساس آخرین رنگ بندی اعلام شده توسط ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونای استان، تمامی شهرستان‌های استان سمنان در وضعیت نارنجی و شهرستان های میامی و آرادان در وضعیت زرد قرار دارند.

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ظهر امروز اعلام کرد: با فوت ۳۰۳ نفر دیگر از هموطنان مبتلا به کووید۱۹ در شبانه روز گذشته، تعداد جان باختگان این بیماری در ایران به ۷۶ هزار و ۹۳۶ نفر رسید.

در این اطلاعیه آمده است: از دیروز تا امروز (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۱ هزار و ۲۹۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که هزار و ۷۸۷ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲ میلیون و ۷۵۱ هزار و ۱۶۶ نفر رسید.

error: Content is protected !!