۸۸ مبتلای جدید به کرونا در استان سمنان شناسایی شدند

به گزارش ایرنا، کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان عصر پنجشنبه با ارائه آخرین آمار شیوع این ویروس در استان اعلام کرد: ۱۷۸ نفر به خاطر ابتلای قطعی به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان سمنان بستری هستند و از ابتدای شیوع ویروس تاکنون ۲۹ هزار و ۳۱۳ نفر به صورت سرپایی درمان شدند.

بنابر این گزارش، طی ۲۴ ساعت گذشته یک نفر بر اثر ویروس کرونا در استان سمنان فوت کرد و بر این اساس از ابتدای شیوع این ویروس تا ظهر امروز تعداد جانباختگان این بیماری در استان یکهزار و ۹۶ نفر شد.

طبق اعلام این کمیته، با ترخیص ۲۹ بیمار دیگر، موارد بهبودی و ترخیص بیماران کووید ۱۹ در این استان به ۱۰ هزار و ۳۵۵ نفر رسید.

به گزارش ایرنا، براساس آخرین رنگ بندی اعلام شده توسط ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونای استان، تمامی شهرستان‌های استان سمنان در وضعیت نارنجی و شهرستان های میامی ،سرخه و آرادان در وضعیت زرد قرار دارند.

بر اساس اعلام ظهر امروز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور، از دیروز تا امروز ۶ خرداد ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۹ هزار و ۹۹۴ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که ۱۳۲۲ نفر از آنها بستری شدند.

همچنین مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به دو میلیون و ۸۷۵ هزار و ۸۵۸ نفر رسید. در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۶۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۷۹ هزار و ۳۸۴ نفر رسید.

تا کنون دو میلیون ۳۹۶ هزار و ۵۴۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان ها ترخیص شده اند. همچنین ۴۴۷۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

error: Content is protected !!