استاندار سمنان: ممنوعیت ترددها به شدت کنترل شود

به گزارش ایرنا، علیرضا آشناگر روز شنبه در نشست مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان در سالن یادگار امام(ره) استانداری افزود: تردد بین استانی با هدف مدیریت مقابله با شیوع ویروس کرونا از روز ۱۲ تا ۱۷ خرداد ممنوع است.

وی تاکید کرد: وضعیت رنگ‌بندی در استان سمنان براساس گزارش ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا در ۲ شهرستان میامی و سرخه زرد و در بقیه شهرستان های استان سمنان نارنجی است.

وی بیان کرد: اعمال محدودیت‌های کرونایی براساس رنگ‌بندی‌ روند شیوع ویروس کرونا در استان سمنان خواهد بود.

استاندار سمنان گفت: تصمیمی در جلسه امروز ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا گرفته شد که از این هفته هم اعمال خواهد شد و تصمیم آن است که باتوجه به در پیش بودن تعطیلات نیمه خرداد، از ۱۲ تا ۱۷ این ماه در تمام شهرستان‌ها حتی شهرستان‌های زرد کشور ، ترددهای بین استانی کنترل و ممنوع است.

وی یادآور شد: شهروندان ‌استان سمنان در این ایام از تردد بین استانی خودداری کنند و درصورت تردد در این ایام، اعمال محدودیت و قانون انجام خواهد شد.

استاندار سمنان افزود: انجام واکسیناسیون در استان همانند دیگر نقاط کشور براساس چارچوب‌های تعیین شده در حال انجام می شود و وضعیت خوبی دارد.

به گزارش ایرنا، سامانه ماسک در تازه‌ترین به‌روزرسانی شهرستان‌های سمنان، شاهرود، دامغان، گرمسار، مهدیشهر و آرادان را نارنجی نشان داد و شهرستان‌های سرخه و میامی همچنان در وضعیت زرد قرار دارند.

error: Content is protected !!