اعلام آمادگی شرکت‌های بزرگ کرمان برای واردات واکسن کرونا

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا پورابراهیمی ظهر شنبه در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا استان کرمان با ابراز نگرانی از خیز شیوع کرونا در استان کرمان گفت: کرمان نسبت به سایر استان‌ها در آمار مبتلایان افزایش زیادی داشته است و این نشان می‌دهد که برای رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی باید سختگیرانه تر عمل کنیم.

پورابراهیمی با بیان اینکه اگر وضعیت کنترل نشود هفته‌های سخت‌تری پیش رو خواهیم داشت، تاکید کرد: باید تجهیزات بیمارستان‌ها ارتقا یابد و همچنین لوازم بهداشتی از جمله ماسک و مواد ضدعفونی کننده در اختیار مناطق سیل زده قرار بدهیم.

وی افزود: باید واکسیناسیون را از سنین پایین‌تر شروع کنیم و گروه‌هایی که در معرض خطر هستند مانند خبرنگاران و رانندگان تاکسی را در اولویت قرار دهیم.

پور ابراهیمی همچنین با تشکر از اعلام آمادگی شرکت‌های بزرگ استان مانند گل‌گهر و گهر زمین برای کمک در امر واکسیناسیون گفت: با دادن مجوز واردات واکسن به این شرکت‌ها می‌توانیم از کمک آنها در رابطه با واکسیناسیون استفاده کنیم و من قول می‌دهم که این موضوع را در وزارت خانه پیگیری کنم.

وی در پایان گفت: دلیل منطقی برای عدم صدور مجوز واردات واکسن کرونا برای بخش خصوصی وجود ندارد چون حداقل می‌توانند نیروهای خودشان را واکسینه کنند.

error: Content is protected !!