تکمیل ظرفیت تخت های بستری بخش کرونا در بیمارستان های کردستان

صدیق جدیدالاسلام در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: متأسفانه به دلیل بی توجهی شهروندان کردستانی شاهد وارد شدن استان به پیک چهارم کرونا هستیم.

وی افزود: مهمانی‌ها، مسافرت‌ها و دورهمی های دو هفته اول سال جدید موجب بروز موج بزرگ ابتلاء به کرونا شده است که هر روز شاهد جان باختن تعدادی از هم استانی‌هایمان بر اثر کرونا هستیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان اعلام کرد: هم اکنون ظرفیت تخت‌های بستری بخش‌های کرونایی در مراکز بیمارستانی استان تکمیل شده است و اگر شهروندان به توصیه‌های بهداشتی توجه نکنند عمق این فاجعه بیشتر خواهد شد.

جدید الاسلام خاطر نشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۸۸ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان شناسایی شده اند و متأسفانه سه بیمار هم جان خود را از دست داده اند.

وی افزود: در حال حاضر ۵۸۴ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که سنندج با ۲۹۶ نفر بیشترین تعداد بستری شدگان را دارد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان اظهار کرد: هم اکنون ۷۵ بیمار بدحال در بخش آی‌سی‌یو تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند و اگر این روند ادامه داشته باشد در روزهای آینده تعداد مبتلایان و فوتی‌ها افزایش خواهد یافت.

جدید الاسلام اعلام کرد: از اسفند ۱۳۹۸ تاکنون یک هزار و ۱۶۴ بیمار بر اثر کرونا در کردستان جان خود را از دست داده‌اند و روند تلفات به دلیل بی توجهی تعدادی از شهروندان همچنان ادامه دارد.

error: Content is protected !!