جراحی های اورولوژی در شرایط کرونایی متوقف نشد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدعلی زرگر، در بیست و چهارمین کنگره سالیانه انجمن اورولوژی ایران، اظهار داشت: به رغم اینکه کرونا بیش از یک سال است در کشور شیوع یافته ولی با این وجود انجمن اورولوژی ایران ارائه آموزش و به روز رسانی دانش همکاران را متوقف نکرده و به صورت وبینار در ماه یک یا دو جلسه و کنفرانس برگزار می‌شود و سالیانه نیز کنگره انجمن اورولوژی ایران برپا شده است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری بیست و چهارمین کنگره سالیانه انجمن اورولوژی ایران با هدف به روز رسانی و ارتقا دانش پزشکان در حوزه اورولوژی انجام گرفته است، گفت: از آنجایی که انجمن‌ها پزشکی بودجه دولتی ندارند از شرکت‌ها جهت برگزاری کنگره‌ها بهره‌مند می‌شود و بر همین اساس ۱۶ شرکت در کنگره امسال حضور یافته که از همکاری آنها صمیمانه سپاسگزاریم.

عضو انجمن اورولوژی ایران با اشاره به اینکه بیست و چهارمین کنگره انجمن اورولوژی در روزهای ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت و ۶ و ۷ خرداد ۱۴۰۰ برگزار شده است، افزود: اساتید و صاحبنظران برجسته در این کنگره شرکت کرده و دستاوردهای علمی در حوزه اورولوژی دنیا مطرح و انتقال تجربیات میان افراد و شرکت کننده ها انجام گرفته است.

زرگر خاطرنشان کرد: این کنگره ۴۰ سخنران داشت که ۱۲ مورد آن سخنان خارجی بودند که یا پزشکان و صاحبنظران از کشورهای اروپا و یا ایرانیان مقیم آمریکا بودند. همچنین در مورد تکنیک‌های جراحی با روش‌های خاص در شرایط کنونی نیز در این کنگره مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت و باید توجه داشت که در شرایط کرونا عمل‌های جراحی اورولوژی متوقف نشد و با استفاده از روش‌هایی که آسیبی برای بیماران نداشته باشد و خطر انتقال کرونا نباشد اقدامات لازم برای کمک به آنها انجام گرفته است و تداوم دارد.

error: Content is protected !!