خدمات رسانی بیش از ۲۰ هزار نیروی جهادی ایام شیوع کرونا در کشور

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام بهمن وحدتی آراسته صبح سه شنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران مبارزه با کرونا با بیان اینکه برای تحقق عدالت باید جهاد را همگانی کنیم، گفت: خدمات طلاب جهادی و مردم باید به گونه‌ای هنرمندانه به اطلاع همگان برسد.

مدیر خدمات اجتماعی و پیشگیری و درمان آسیب‌ها، با اشاره به اینکه بعد از قم و مازندران، استان گیلان بالاترین رتبه خدمات جهادی در کشور را دارد، افزود: خدمات نیروهای جهادی به حوزه و نظام آبرو بخشیده است.

وی با بیان اینکه ۲۰ هزار و ۵۰۰ نیروی جهادی در کشور به صورت شبانه روز در حوزه خدمات رسانی کرونا فعالیت دارند، بیان کرد: ۵۰۰ نیروی جهادی در ایام کرونا در گیلان خدمات رسانی کردند و البته به اعتقاد بنده این عدد بالاتر از این است زیرا بسیاری از افراد آتش به اختیار وارد عرصه شدند.

مدیرکل خدمات اجتماعی حوزه‌های علمیه با بیان اینکه مدیریت خدمات اجتماعی و پیشگیری و درمان آسیب‌ها در حوزه کرونا فعالیت دارد، اضافه کرد: بحران شامل ۷۰ آسیب در کشور است که نباید از هیچ یک غافل شد.

وحدتی با اشاره به اینکه غفلت از بحران‌ها در مناطق شمالی زیاد است، عنوان کرد: دشمنان مردم را نسبت به نظام ناامید و بدبین کردند و فضای مجازی قدرت اول دشمن است و روی مردم تأثیر دارد.

وی با تاکید بر بسیج طلاب جهادی اضافه کرد: مدیران حوزه علمیه استان گیلان باید نسبت به تجمیع نیروهای جهادی جهت مبارزه با کرونا اقدام کنند.

error: Content is protected !!