خدمات سپاه در ارائه خدمات به مردم طی ایام کرونا قابل تقدیر است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار ظهر شنبه در دیدار با سردار شاکرمی و جمعی از اعضای شورای فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین (ع) به مناسبت آغاز سال نو با تبریک اعیاد شعبانیه و عید نوروز، اظهار کرد: سپاه در سال گذشته در ماموریت‌هایی که در بحران‌ها و مقابله با کرونا بر عهده گرفت، موفق و سربلند بیرون آمد و با خدماتی که به مردم ارائه کرد توانست ارتباط عمیق و عاطفی با مردم و نیازمندان برقرار کند و این ارتباط بهترین فرصت برای تاثیرگذاری فرهنگی، بصیرت افزایی و عمق بخشی به آمارن های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی تصریح کرد: نقطه قابل اتکا نظام مقدس جمهوری اسلامی جایگاه مردمی است و دشمن با فریبکاری، توطئه و به کار گیری عوامل نفوذی در صدد ناامید کردن مردم و تخریب چهره حکومت اسلامی است.

کریمی تبار اظهار کرد: نظام مقدس ما در طول بیش از چهل سال خدمات بسیار بزرگی در زمینه محرومیت زدایی، رشد علمی و اقتصادی، ارتقاء سطح رفاه و معیشت، تامین امنیت کشور و منطقه داشته است.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: در حال حاضر نیز با وجود جنگ اقتصادی و شرایط سخت تحریم بنا به اعلام بانک جهانی، از لحاظ اقتصادی جایگاه هیجدهم دنیا را داریم و این توانمندی‌ها باید برای مردم تبیین شود.

وی افزد: بیان توانمندی‌ها و دستاوردهای کشور برای ایجاد انگیزه در مردم بسیار مهم است. در انتخابات پیش رو آنچه مهم است این است که مردم احساس مسئولیت کنند و با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای آینده کشور را تضمین کنند.

error: Content is protected !!