کرونا ۱۸۳ نفر دیگر را در جنوب غرب خوزستان به خود مبتلا کرد

به گزارش خبرنگار مهر، شکرالله سلمان زاده عصر امروز شنبه در خصوص آخرین وضعیت کرونایی در جنوب غرب خوزستان اظهار کرد: ۳۵۹ تست کرونایی در شبانه‌روز گذشته گرفته شد که ۱۸۳ مورد (آبادان ۸۴ نفر، خرمشهر ۷۳ نفر و شادگان ۲۶ نفر) آن به کووید -۱۹ مبتلا شده بودند.

وی، از درمان سرپایی ۱۵۸ نفر (آبادان ۷۱ نفر، خرمشهر ۶۴ نفر و شادگان ۲۳ نفر) خبر داد و بیان کرد: در روز گذشته نیز ۳۵ نفر بستری و ۵۴ نفر نیز بهبود و از بیمارستان مرخص شدند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه پنج نفر (سه نفر آبادان، یک نفر خرمشهر و یک نفر در شادگان) در شبانه‌روز گذشته جان خود را از دست دادند، گفت: در حال حاضر کل موارد مثبت بستری در بیمارستان ۲۱۱ نفر است.

بنا به گفته سلمان زاده، تعداد کل موارد مثبت در مجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان از ابتدای اپیدمی تاکنون ۲۰ هزار و ۱۵۱ نفر است.

وی تصریح کرد: از این تعداد، ۹ هزار و ۲۰۵ نفر از آبادان، پنج هزار و ۶۱۱ نفر از خرمشهر و پنج هزار و ۳۳۵ نفر از شادگان گزارش شده است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: در این مدت نیز ۶۸۵ نفر فوت کرده‌اند که ۳۴۹ نفر از آبادان، ۲۳۰ نفر از خرمشهر و ۱۰۶ نفر از شادگان بوده است.

error: Content is protected !!