خطوط ۱۱۵ اورژانس فارس ساعاتی مختل شد

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در مطلب ارسالی روز شنبه از قول «محمدجواد مرادیان»  با اشاره به اختلال در شبکه مخابراتی افزود: این اختلال موجب شد مددجویان دقایقی قادر به برقراری ارتباط با خطوط ۱۱۵ نباشند که با پیگیری فوری اورژانس استان و همکاری سازمان های پشتیبان، این اختلال مدیریت شد.
او با اشاره به پیش بینی های مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه در این زمینه افزود: در همین راستا پس از آگاهی از وقوع این اختلال، هماهنگی لازم با مراکز پیام ۱۱۰، ۱۲۵ و ۱۱۲ برای ایجاد ارتباط مددجویان از طریق سامانه های یاد شده صورت گرفته و ماموریت های اورژانس از طریق این مراکز دریافت و انجام شد.
مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه ادامه داد: همزمان برای جابجایی تماس های خطوط ۱۱۵ به مرکز پشتیبان و همچنین خطوط تلفن همراه از قبل پیش بینی شده، با اداره مخابرات هماهنگی لازم صورت گرفت و در نهایت برقراری ارتباط با خطوط ۱۱۵ با جابجایی بر روی خطوط تلفن همراه اورژانس میسر شد.
او اظهار کرد: کسب اطمینان از پایدار شدن شرایط جدید و نبود اختلال برای مددجویان، با فراخوان فوری نیروهای اورژانس، حضور تمامی اعضای تیم مدیریتی اورژانس فارس و هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اداره کل مدیریت بحران استانداری، مخابرات استان، فرماندهی انتظامی استان، آتش نشانی شیراز و جمعیت هلال احمر فارس تا صبحگاه روز شنبه ادامه یافت.
مرادیان ضمن تشکر از تمامی سازمان های همکار و پشتیبان و مردم استان، یادآور شد: با توجه به ارتباط تلفنی و رادیویی سازمان های امدادی و پلیس، در شرایطی که هموطنان امکان برقراری تماس با هر یک از سامانه های سه رقمی امدادی شامل ۱۱۵، ۱۱۰ و ۱۲۵ را نداشته باشند، می توانند برای امدادخواهی با سایر شماره های سه رقمی تماس بگیرند.

error: Content is protected !!