درمانگاه فرهنگیان گنبدکاووس آغاز به‌کار کرد

به گزارش ایرنا، ساختمان درمانگاه فرهنگیان گنبدکاووس با برخی تجهیزات درمانی مهرماه ۹۸ باحضور محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش و استاندار گلستان افتتاح شده بود اما امروز با استقرار کامل تجهیزات درمانی و عقد قرارداد با پزشکان عمومی و متخصص به صورت رسمی آغاز به‌کار کرد.

مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس در این مراسم گفت: ساختمان این درمانگاه که سال‌ها قبل در زمینی به مساحت ۸۱۰ مترمربع با زیربنای ۳۲۰ مترمربع احداث شده، دارای ۱۰ اتاق برای ویزیت پزشکان عمومی و متخصص از جمله قلب، داخلی، پوست و زیبایی، دندانپزشکی، فیزیوتراپی و چشم می‌باشد.

کمال الدین نظرنژاد افزود: باتوجه به انعقاد قرارداد با همه بیمه‌ها علاوه بر فرهنگیان (شاغل و بازنشسته) و دانش آموزان گنبدکاووس، معلمان شرق استان گلستان و مردم عادی نیز می‌توانند با تعرفه دولتی از خدمات این درمانگاه شبانه‌روزی واقع در خیابان خیام جنوبی کوچه ۴۴ استفاده کنند.

وی اضافه کرد که برای بهسازی ساختمان و تجهیز درمانگاه از محل اعتبارات استانی و شهرستانی آموزش و پرورش افزون بر ۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان نیز در این آیین ابراز امیدواری کرد تا فضای فعلی و قدیمی درمانگاه فرهنگیان گنبدکاووس طی چند سال آینده‌، به ساختمانی بزرگتر برای رفاه بیشتر بیماران، ارتقا یابد.

احسان گوهری راد از نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی خواست تا برای احداث نخستین بیمارستان فرهنگیان شمال کشور در این شهرستان و تامین اعتبار مورد نیاز آن، پیگیری‌های لازم را در سطح ملی انجام دهد.

سه هزار و ۸۰۰ فرهنگی کار تعلیم و تربیت افزون بر ۸۵ هزار دانش آموز از پیش دبستانی تا متوسطه دوره دوم را در شهرستان ۳۷۰ هزار نفری گنبدکاووس بر عهده دارند.

error: Content is protected !!