پویش «کرونا را جدی بگیریم» در اردبیل اجرا شد

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله بحرالعلومی در نشست با خبرنگاران در این باره اظهار کرد: با توجه به اینکه در طول هفته‌های اخیر، وضعیت اکثر استان‌های کشور از نشر شیوع ویروس کرونا، قرمز بود و استان اردبیل نیز در وضعیت قرمز قرار داشت رعایت پروتکل‌های بهداشتی ضرورت واجب بر همگان بود.

وی افزود: در راستای پیشگیری از ویروس کرونا و همچنین تشویق مردم استان اردبیل به رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی، به همت شورای اطلاع رسانی و روابط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، پویش کرونا را جدی بگیریم توسط اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه در استان اجرا گردید.

دبیر شورای اطلاع رسانی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: این پویش در بستر فضای مجازی و با ارسال پیام‌های تصویری و بارگذاری آن در شبکه‌های اجتماعی، عملیاتی شد.

بحرالعلومی بیان کرد: در این روزهای حساس همه باید دست به دست هم دهیم تا بتوانیم از بحرانی که گریبان جامعه را گرفته است رهایی پیدا کنیم.

عدالت عزت پور، مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل نیز گفت: پویش کرونا را جدی بگیریم با مشارکت و استقبال خوب اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان روبرو گردید.

وی افزود: با توجه به رعایت پروتکل‌ها از سوی مردم فهیم استان اردبیل، میزان وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کشور که توسط معاونت بهداشتی وزارت بهداشت و در جلسه ستاد خبری کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی کرونا ارائه می‌گردد در رتبه بالایی قرار گرفت.

وی افزود: میزان میانگین کشوری رعایت پروتکل‌های بهداشتی که ۶۲ درصد است در استان اردبیل بیش از ۶۶ درصد گزارش گردید.

error: Content is protected !!