۱۴۰۵-۰۴-۰۴

۳ thoughts on “دکتر همایون یزدانی

  1. من که اصلا راضی نبودم . یه بار برام جرم گیری کرد کلی پول ازم گرفت که هیچ کل لباسام به قدری کثیف شده بود که نمیدونستم چطوری خونه برم. آخرشم گفت نصف اش انجام شده و چند وقت دیگه دوباره بیا .

Comments are closed.