دومین مرکز واکسیناسیون در دامغان افتتاح شد

به گزارش ایرنا، دومین مرکز واکسیناسیون دامغان به همت سپاه ناحیه دامغان و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان، با تبرک نام سردار «شهید حاج قاسم سلیمانی» با حضور سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان، نوید دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان سمنان و شهرستان دامغان در سالن شهرداری راه اندازی شد.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان در حاشیه افتتاح این مرکز در گفت‌وگو با ایرنا، بیان کرد: این مرکز با ۶ غرفه و در ۲ شیفت آماده ارائه خدمات واکسیناسیون کووید-۱۹ به گروه‌های هدف خواهد بود.

سرهنگ محمدحسین تقی‌پور ادامه داد: ۶ غرفه این مرکز به نام شهیده شیرین روحانی راد، شهید قاسم میرحسینی، شهید مصطفی بدرالدین، شهید محسن حججی، شهید محسن فخری زاده و شهید شیخ محمد تهرانی، نامگذاری شده است. 

 تقی‌پور خاطرنشان کرد: در صورت تامین واکسن، روزانه تا ۲ هزار نفر در این مرکز واکسینه می‌شوند و این مرکز با هدف تسهیل و تسریع در روند واکسیناسیون، کنترل ویروس کرونا، کمک به کادر درمان و ایجاد امید و نشاط در جامعه آغاز به کار کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان ضمن قدردانی از تمامی عوامل دخیل در راه اندازی این مرکز، گفت: عوامل این مرکز قابلیت دارند تا در صورت وجود افراد سالمند، واکسن خودرویی را نیز در این مرکز انجام دهد.

شهرستان دامغان اکنون در وضعیت قرمز تیره کرونایی قرار دارد.

به گزارش ایرنا، تاکنون مرکز تجمیعی به همت سپاه قائم (عج) استان سمنان در شهرهای سمنان، دامغان، شاهرود و گرمسار افتتاح شده است. 

error: Content is protected !!