راهکارها برای جلوگیری از ابتلا به بیماری کرونا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: هیچ‌گونه مورد مبتلا به ویروس کرونا در استان سمنان مشاهده نشده است.

نوید دانائی در گفت‌ و گو با تسنیم اظهار داشت: خوشبختانه تا این لحظه موردی مبنی بر ابتلای مردم استان سمنان به ویروس کرونا مشاهده نشده است.

وی با اشاره به آمادگی کامل دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برای هرگونه آموزش و اطلاع‌رسانی به مردم استان سمنان گفت: آمادگی کامل برای آموزش، اطلاع‌رسانی و اقدامات پیشگیرانه وجود دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اشاره به آمادگی کادر درمانی این دانشگاه گفت: هیچ‌گونه کمبودی در زمینه‌های مختلف ازجمله کادر درمانی و همچنین تجهیزات پزشکی موردنظر وجود ندارد.

دانائی با اشاره به‌ضرورت آموزش و اطلاع‌رسانی عمومی به مردم ابراز امیدواری کرد با مدیریت درست و برنامه‌ریزی دقیق شاهد موردی از ابتلا به کرونا در کشور نباشیم.

وی با بیان اینکه باید مردم آموزش لازم برای پیشگیری از این بیماری را بیاموزند افزود: انجام اقدامات پیشگیرانه از سوی مردم، در این زمینه بسیار حائز اهمیت است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اشاره به برخی از راهکارها برای جلوگیری از ابتلا به این بیماری گفت: افزود: اقداماتی مانند شستشوی مکرر دست‌ها با آب و صابون، پوشاندن دهان و بینی در زمان عطسه و سرفه ازجمله راهکارهای مهم در پیشگیری از این بیماری است.

error: Content is protected !!