زنجان در رعایت بهداشت فردی و اجتماعی در کشور جایگاه خوبی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، فتح الله حقیقی ظهر پنجشنبه در مراسم واکسن ترزیق ایران و کوبا در محل همایش‌های بین المللی روزبه زنجان، گفت: طی ۱۴ ماه گذشته کادر درمان در استان شبانه روزی خدمات درمانی را به بیماران استان ارائه دادند.

وی از دست‌اندکاران تولید واکسن برای قرار دادن زنجان در بین استان‌هایی که تزریق بالینی واکسن را انجام می‌دهند تقدیر کرد و اظهار داشت: عملکرد استان زنجان در حوزه کرونا همواره مورد توجه و تقدیر مسؤولان کشوری است.

استاندار زنجان گفت: استان زنجان در رعایت بهداشت فردی و اجتماعی در سطح کشور از خیلی از استان‌ها جایگاه بسیار بالاتری دارد.

حقیقی تاکید کرد: چهار نقطه در استان برای تزریق واکسن انتخاب شده است و تنها هدف ما ریشه کنی بیماری شوم کرونا است.

وی با بیان اینکه تمام تمهیدات برای ترزیق واکسن در استان فراهم شده است، ابراز داشت: چادرهایی را هم در سطح شهر برای ترزق این واکسن تعییت و پیش بینی شده است.

استانار زنجان از فعالیت هشت هزار همیار سلامت در استان خبر داد و افزود: فعالیت این همیاران در استان بسیار خوب است و در روستاها، ادارات و واحدهای تولیدی وصنعتی استان همیاران سلامت فعالیت دارند.

حقیقی به طرح شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: این طرح در استان به خوبی جلو می‌رود و توفیقات خوبی از اجرای این طرح در استان حاصل شده است.

error: Content is protected !!