سپاه مراکز واکسیناسیون را در پردیس گسترش می‌دهد

سردار «محمد باقر ذوالقد »روز سه شنبه در حاشیه افتتاح مرکز واکسیناسیون در نخستین درمانگاه بخش خصوصی به خبرنگاران گفت: سپاه برای اجرای مرحله پنجم طرح سردار سلیمانی به کارشناسان شبکه بهداشت و درمان برای تسریع در واکسیناسیون کمک می کند.

وی با اشاره به اجرای موفق چهار مرحله طرح سردار سلیمانی، اظهار داشت: با مشارکت بخش خصوصی در پردیس مکانی توسط بخش خصوصی در اختیار سپاه قرار گرفته است.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) گفت:  این مرکز یکی از اولین مراکزی است که به عنوان بخش خصوصی افتتاح می شود و به تنها مرکز واکسیناسیون شهرستان پردیس کمک می کند.

ذوالقدر ادامه داد: در این مرکز روزانه در حدود ۵۰۰ نفردر سه کیوسک واکسینه می شوند و ظرفیت واکسیناسیون آن مشابه مراکز بزرگ واکسیناسیون  تا ۷۰۰ نفر خواهد رسید.

وی از افتتاح دو مرکز واکسیناسیون طی دو سه شنبه آینده خبرداد و توضیح داد: ظرفیت تزریق در مراکز بعدی ما با تامین پرسنل واکسیناتور به یک هزار و ۵۰۰ نفر خواهد رسید تا پاسخگوی ساکنان شهرهای بومهن، ۱۱ فاز شهر پردیس و بخش جاجرود و روستاها باشیم .

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) پردیس ادامه داد: در حال حاضر تنها یک مرکز واکسیناسیون با ازدحام جمعیت پاسخگوی جمعیتی در حدود ۳۰۰ هراز نفر در شهرستان پردیس است و طی هفته های آینده با افتتاح مراکز جدید روند واکیسناسیون تسریع و از ازدحام جمعیت کاسته خواهد شد.

به گزارش ایرنا، پایگاه تجمیعی واکسن شهید بروجردی با مساعدت مالکان ساختمان پزشکان در واگذاری فضای درمانی راه اندازی شد.

این پایگاه در فاز ۲ پردیس خیابان خبرنگار جنب مدرسه غیر انتفاعی همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت ۸ صبح تا ۱۳.۳۰ فعال است.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

error: Content is protected !!