کرونا در شاهرود ٢ قربانی دیگر گرفت

به گزارش ایرنا، ناصر مقربیان شامگاه سه شنبه با بیان اینکه طی چند روز گذشته روند افزایشی ابتلا به ویروس کرونا در شهرستان های شاهرود و میامی استمرار داشته است، به رسانه ها افزود: در حال حاضر ۳۰۰ بیمار در بیمارستان امام حسین (ع) بستری هستند که از این تعداد ۸۵  بیمار غیرکرونایی و بقیه بیماران کووید۱۹ تحت درمان قرار دارند.

وی از بستری ۱۸۵بیمار کووید ۱۹ در بخش های اختصاص یافته به بیماران کرونایی خبر داد و اظهار داشت: ۹۴ بیمار در شبانه روز گذشته با علایم مشکوک به کرونا به اورژانس این بیمارستان مراجعه کردند که از این تعداد ۳۱ نفر بستری شدند.

مقربیان با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته ۳۱ بیمار کرونایی بهبود یافته و مرخص شدند، ابراز داشت: با توجه به تکمیل تخت های بیمارستانی طی این بازه زمانی ۱۰ بیمار به بیمارستان بهار برای ادامه درمان اعزام شدند.

رییس بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۰ بیمار کووید۱۹  “رمدسیور “سرپایی دریافت کردند، این درحالی است این بیماران در هفته های گذشته بستری می شدند.

وی با بیان اینکه در موج پنجم همه گیری افراد سنین زیر ۳۰ سال هم درگیر این بیماری می شوند، افزود: همه شهروندان در هر گروه سنی و حتی افرادی که واکسن تزریق کردند باید همچنان شیوه نامه های بهداشتی و موازین پیشگیری را رعایت کنند.

بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان شاهرود به درمان مبتلایان ویروس کرونا اختصاص یافته است، هم اکنون شهرستان شاهرود در وضعیت قرمز و شهرستان میامی در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی ۲۴ ساعت گذشته ۷۰۹ نفر در کشور بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند و  مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۰۳ هزار و ۳۵۷ نفر رسید.

همچنین از دیروز(دوشنبه) تا امروز سه شنبه دوم شهریور ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۴۰ هزار و ۶۲۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۵ هزار و ۴۸۷ نفر از آنها بستری شدند. مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۴ میلیون و ۷۵۶ هزار و ۳۹۴ نفر رسید.  

error: Content is protected !!