شرایط سخت کرونایی در استان بوشهر/ بیمارستان صحرایی مجهز مستقر شود

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از شاخص‌های بنیادین والایی شخصیت انسانی دیگر دوستی و خدمت به دیگران است.

وی اضافه کرد: خدمت به دیگران، نشان از ایمان، تقوا، اخلاق و عبور از خود و هوشمندی انسان در مدیریت جامعه و سالم سازی روانی و اجتماعی محیط پیرامونی و ایجاد عاقبت خیر برای خود و دیگران است.

امام جمعه بوشهر با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با ریاست جمهور و هیئت دولت در پایان دوره مسئولیت آنان، بیان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب، خدمت به مردم یک نعمت است که باید قدر دانست. خدمت با اخلاص به مردم در نظام هستی و نزد خداوند ذخیره بوده و فرد خدمتگزار مأجور است.

وی ادامه داد: تجربه گرانقدر این دولت، بی اعتمادی به غرب است. اعتماد به غرب جواب نمی‌دهد و از هر جا که بتوانند می‌خواهند به ایران ضربه بزنند.

آیت‌الله صفایی بوشهری با تبریک سالروز تولد امام کاظم علیه السلام افزود: آن حضرت همواره برای احیای اسلام ناب محمدی و حمایت از مسلمانان اسلام خواه و مقابله با جریان جبهه تحریف و انحراف، با تمام توان به مقابله پرداخت.

وی خاطرنشان کرد: اما کاظم علیه السلام به همین جهت سال‌ها در حبس و زندان قرار گرفت ولی سرانجام با استقامت خویش اسلام واقعی را حفظ و آن را به جامعه معاصر آن روز به آیندگان ارائه کرد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر افزود: متأسفانه وضعیت حاد بیماری کرونا در استان بوشهر شرایط بسیار سختی را برای مردم، کادر درمان و بیماران ایجاد کرده است که یکی از آثار آن، عدم توان بیمارستان‌های استان در پذیرش و بستری کردن برخی از بیماران است.

وی بیان کرد: از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقاضا دارم که سریعاً به اعزام نیروهای کارآمد کادر درمان مرّکب از پزشک، پرستار و کمک پرستار و استقرار بیمارستان صحرایی مجهز و ارسال تجهیزات مورد نیاز به استان ولایتمدار بوشهر اقدام کنند و اگر این کار صورت نگیرد شاهد یک فاجعه گسترده انسانی در استان بوشهر خواهیم بود.

صفایی بوشهری از برگزار کنندگان مراسم عید غدیر به ویژه بنیاد بین المللی غدیر در استان، مساجد، هیئات مذهبی، خیرین، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، کمیته امداد حضرت امام، سازمان تبلیغات، اوقاف و امور خیریه، جامعه روحانیت، اصحاب رسانه به ویژه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و همه تلاشگران در این عرصه تقدیر کرد.

error: Content is protected !!