طرح کوچ برای سلامت و شادابی دانش‌آموزان پیگیری می‌شود

محسن حاجی میرزایی روز یکشنبه در آیین امضای تفاهم نامه همکاری مشترک وزارت خانه های آموزش و پرورش، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ورزش و جوانان در باشگاه انقلاب افزود: چاقی یک پدیده مخاطره آمیز برای دانش آموزان و نسل آینده است، از این رو جامعه هدف برای ما به ترتیب شناسایی شده تا بتوان اهداف توسعه را پیگیری کرد.

وی ادامه داد: به همین منظور طرح کوچ با همکاری وزارت خانه های بهداشت و ورزش پیگیری شد.

وزیر آموزش و پرورش یادآور شد:  حضور وزارت ورزش و بهداشت و درمان و ورزش و جوانان در طرح کوچ حرکتی عالی است؛ چرا که این ترکیب می تواند ارمغان بالایی برای جامعه به همراه آورد.

حاجی میرزایی با بیان اینکه اصل تقسیم کار باعث توزیع نقش شده است، ادامه داد: رمزگشایی از ناکامی های توسعه در کشور انجام شده، اما در نقطه ای که اینها باید در راستای تمدن سازی قرار می گرفت،  با کم و کاستی مواجه شده‌ است.

وی خاطر نشان کرد: امروز در کنار هم جمع شده ایم تا برای داشتن نیروی انسانی توانمند تلاش کنیم که بتوانند در آینده ارزش‌های خود را پاس بدارند و توانایی یادگیری داشته باشند .

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: با بهره گیری از ظرفیت وزارت ورزش و بهداشت توانستیم طرح کوچ را اجرایی و پیگیری کنیم تا نسلی شاداب پرورش یابد.

آیین امضای تفاهم نامه همکاری مشترک و اختتامیه طرح کنترل وزن و چاقی دانش آموزان(کوچ)” امروز با حضور محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش؛ مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان؛ سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی  و سید رضا صالح امیری رییس کمیته ملی المپیک برگزار شد.

error: Content is protected !!