فرماندار:ارتباط با شهرهای همجوار علت وضعیت نارنجی کرونایی سیمرغ است

مجتبی حبیب نژاد روشن روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اعلام این که شهرستان کوچک سیمرغ در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد ، افزود : عامل دیگری که باعث تغییر رنگ کرونایی در این شهرستان شده است ، دید و بازدیدها و تجمعات خانوادگی بوده است.

وی با تاکید بر اینکه اگر مردم شهرستان سیمرغ همچنان با شهرهای وضعیت قرمز کرونایی ارتباط داشته باشند وضعیت این شهرستان بدتر خواهد شد، گفت : از مردم می خواهیم تا به منظور کنترل شیوع این بیماری از تجمعات خانوادگی و رفتن به شهرهایی در وضعیت قرمز  خودداری کنند تا بتوانیم بار دیگر این شهرستان را به وضعیت بهتر برسانیم.

فرماندار سیمرغ با اظهار این که در چند هفته اخیر و تا قبل از وضعیت نارنجی کرونایی، بستری و فوتی در این شهرستان صفر بود، افزود: متاسفانه با تغییر رنگ بندی کرونایی در این شهرستان شاهد بستری چهار بیمار کرونایی هستیم.

وی با اعلام اینکه برای رسیدن به شرایط مطلوب دهیاری ها، ائمه جمعه، شوراها و فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج فعال شده اند ، گفت : از این مجمو عه ها خواسته شده تا هشدارها و تذکرات لازم را به مردم ارائه دهند ، چرا که چندین ماه شرایط زرد کرونایی باعث عادی انگاری مردم این شهرستان شده بود.

حبیب نژاد از مردم خواست تا به منظور کنترل این بیماری و حفظ سلامتی خود و همشهریانشان ، پروتکل های بهداشتی را رعایت و همچنین از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

فرماندار سیمرغ با اشاره به اینکه تنها با همکاری و همیاری مردم و اصناف امکان رهایی از وضعیت نارنجی وجود دارد ف گفت : خوشبختانه اکثر مردم این شهرستان استفاده از ماسک را در دستور کار خود قرار داده اند.

سیمرغ با حدود ۲۰ هزار نفر جمعیت ، کوچک ترین شهرستان مازندران به شمار می رود. 

error: Content is protected !!