فرماندار: ایجاد بیمارستان دوم دامغان در انتظار تایید وزارت بهداشت است

به‌ گزارش ایرنا، مهدی بندرآبادی روز دوشنبه در آیین افتتاح مرکز دوم واکسیناسیون شهید سلیمانی دامغان که در محل سالن مدیریت بحران شهرداری برگزار شد، افزود: تعداد ۱۳ تخت در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان ولایت دامغان به همت دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان اضافه شده است. 

وی اضافه کرد: با توجه به مشکلات ناشی از کمبود اکسیژن در بیمارستان ولایت دامغان، طی ماه گذشته یک تانکر اکسیژن ۱۰ تنی در این مجموعه درمانی نصب و دغدغه کمبود اکسیژن رفع شد. 

بندرآبادی اظهار داشت: کمبود دارو، پزشک و نیروی خدماتی از جمله مشکلات حوزه درمان دامغان است که طی نامه نگاری های مختلف منعکس شده است که امیدواریم با حصول نتیجه، این دغدغه زودتر برطرف شود.

وی ادامه داد: با توجه به افتتاح مرکز دوم واکسیناسیون در دامغان، امیدواریم واکسن بیشتر در اختیار این شهرستان قرار بگیرد تا بتوانیم شاهد افزایش روند واکسیناسیون باشیم. 

فرماندار دامغان گفت: ۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی مدیریت بحران به موضوع سالک دامغان اختصاص یافت که تاکنون ۲۰ میلیارد ریال توزیع و وظایف مربوطه به دستگاه‌های مرتبط ابلاغ شده است.

دومین مرکز واکسیناسیون دامغان به همت سپاه ناحیه دامغان و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان، با تبرک نام سردار «شهید حاج قاسم سلیمانی» با حضور سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان، نوید دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان سمنان و شهرستان دامغان در سالن شهرداری راه اندازی شد.

 این مرکز با ۶ غرفه و در ۲ شیفت آماده ارائه خدمات واکسیناسیون کووید-۱۹ به گروه‌های هدف خواهد بود.

error: Content is protected !!