فعالیت مشاغل گروه‌های ۲ تا ۴ در قزوین ممنوع شد

به گزارش خبرنگار مهر منوچهر حبیبی در نشست ستاد کرونا ی استان قزوین مه بعد از ظهر شنبه در سالن جلسات شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: هم اکنون با توجه به پیک پنجم کرونا و وضعیت قرمز کرونایی استان قزوین به جز مشاغل گروه یک بقیه گروه‌ها تا اطلاع ثانوی حق فعالیت ندارند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین ادامه داد: فعالیت ادارات و کارکنان آنها به صورت حضوری با هماهنگی مدیران به دو سوم ظرفی کاهش میابد و این در حالی است که در شهرستانها و با تعداد کارکنان زیر ۱۰ نفر در صورت وجود شرایط مناسب تعطیلی و دور کاری بسته به نظر مدیر و فرماندار شهرستان خواهد بود.

جانشین ستاد مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا استان قزوین تاکید کرد: جلسات ادارات در صورت لزوم در فضای باز یا در سالن‌ها با یک سوم ظرفیت برگزار می‌گردد.

وی گفت: لازم است بر اجرای مصوبات نظارت جدی بشود و فرمانداران و دانشگاه علوم پزشکی بر انجام مصوبات نظارت کنند.

حبیبی یادآور شد: کلیه تالارها تعطیل می‌شوند و جز ستاد تنظیم بازار و ستاد کرونا که تعطیل نمی‌شود سایر سازمان‌ها باید بر اساس مصوبات عمل کنند و رستوران‌ها تنها به صورت بیرون بر می‌توانند فعالیت کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین در خاتمه گفت: با توجه به برپایی مرکز بیمارستان ارتش و مرکز دانشگاه فرهنگیان کمیته بازرسی و نظارت عملکرد دستگاه‌ها را در این مورد به دقت و ذره بینی بررسی کند و گزارشات را به ستاد ارائه نماید.

error: Content is protected !!