فوتی‌های کرونا در استان همدان به ٢٢۶۴ نفر رسید

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد طاهری اظهار کرد: تعداد موارد مثبت بستری و سرپایی از ابتدای بیماری تا کنون با ١٢۵ مورد جدید به ترتیب به عدد ١٨ هزار و ٢٩٣ مورد بستری و ۴۵ هزار و ٢٢۶ مورد سرپایی افزایش یافته و متأسفانه تعداد موارد فوت با ٢ مورد جدید به عدد ۲ هزار و ٢۶۴ مورد افزایش یافته است.

وی افزود: تعداد ٣٩٩ مورد مراجعه سرپایی به اورژانس بیمارستان‌ها با علائم تنفسی مشکوک به کرونا طی بیست و چهار ساعت گذشته داشتیم که از این تعداد ۶٧ مورد در بخش عادی و ١۶ مورد در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شدند و حال ٢٩ نفر وخیم گزارش شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گفت: متأسفانه موج جدید بیماری کرونا در جنوب کشور شروع شده و به نواحی شمالی و غربی کشور کشیده می‌شود، توجه داشته باشید در صورت عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، حضور در اجتماعات و عدم استفاده از ماسک، استان ما نیز از این موج مستثنی نیست بنابراین خواهشمندیم که مردم نسبت به رعایت دستورالعمل‌ها اقدام کنند.

وی افزود: متأسفانه طی چند روز گذشته مراجعه افراد با علائم مشکوک به کرونا به بیمارستان‌ها افزایش یافته که این نشان‌دهنده شیوع همه گیری در اطراف استان و استان ما است.

طاهری گفت: آمار مبتلایان بستری در شهرستان‌های اسدآباد ٨٠۴ مورد، بهار ٩٨٢ مورد، تویسرکان هزار و ٢٢ مورد، رزن ٧٧٢ مورد، درگزین ۲٩٠ مورد و فامنین ٣١٨ مورد، کبودراهنگ هزار و ٢٨ مورد، ملایر سه هزار و ٣٠٣ مورد، نهاوند ٢ هزار و ٣٢۶ مورد، همدان هفت هزار و ١٩ مورد و خارج از استان ۴٢٩ مورد است.

error: Content is protected !!