مردم واکسن تولید جوانان خودمان را تزریق کنند

مولوی عبدالواحد بزرگزاده امام جمعه موقت اهل سنت چابهار روز یکشنبه در آیین افتتاح سومین مرکز واکسیناسیون این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به عنوان مولوی و امام جمعه موقت اهل سنت شهرستان چابهار واکسن برکت را تزریق کردم، انشاالله تلاش جوانانمان در راستای تولید واکسن بومی، باعث خیر و برکت و صحت و سلامتی باشد.
وی تاکید کرد: از مردم عزیز شهرستان چابهار، شهرستان‌های مجاور و استان تقاضا می‌کنم که واکسن را تزریق کنند.
مولوی بزرگزاده افزود: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری هم از واکسن برکت استفاده کردند قطعا این واکسن مزایایی دارد چراکه این واکسن به‌دست نخبگان، جوانان برومند اسلامی خودمان تهیه شده و توقع و انتظار هم همین است که واکسن تولید جوانان مسلمان کشور خودمان را تزریق کنیم و این واکسن حتما خیر و برکت به همراه دارد.
امام‌جمعه اهل سنت چابهار با تاکید بر اینکه واکسن برکت به وسیله نخبگان میهن عزیزمان تهیه شده است اظهار داشت: رسول‌الله (ص) نیز بسیاری از مواقع در جنگ به جای یک زِرِه، دو زره پوشیدند و اینها (واکسن) اسباب هستند و انسان باید از این اسباب‌ها استفاده کند.
وی عنوان کرد: از جامعه اهل سنت، بلوچ و چه غیر بلوچ و از همه اقوام می‌خواهم که با توفیق خداوند از واکسن برکت ایرانی خودمان استفاده کنند.

امروز با افتتاح سه مرکز واکسیناسیون در چابهار، تعداد این مراکز به ۶ مرکز افزایش پیدا کرد. افراد بالای ۵۰ سال و کسانی که بیماری زمینه‌ای دارند در اولویت دریافت واکسن هستند.

error: Content is protected !!