مسیر مهندسی شده برای مقابله با کرونا در کشور وجود ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدصالح جوکار، عصر شنبه در دیدار با فرمانده و جمعی از نیروهای انتظامی استان یزد با اشاره به نقش امنیت آفرین پلیس و احساس آرامشی که مردم با حضور پلیس پیدا می کنند، اظهار داشت: پلیس برای مردم امنیت روانی ایجاد می کند و این حس بسیار ارزشمند است.

وی با تاکید بر اهمیت تقویت نیروی انتظامی عنوان کرد: در بودجه امسال پیشنهادات بسیار خوبی برای تقویت نیروی انتظامی وجود داشت که بحث معیشت کارکنان نیروی انتظامی پرداخته بود.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس با اشاره به افزایش سرقت‌ها به ویژه سرقت‌های جزئی در جامعه افزود: بی‌شک این شرایط به دلیل وضعیت اقتصادی حاکم در جامعه اتفاق افتاده و امیدواریم با بهبود وضعیت اقتصادی کشور، این مشکل نیز برطرف شود.

جوکار بر لزوم توجه جدی دولت و مسئولان به وضعیت اقتصادی مردم تاکید کرد و گفت: باید به نحوی برنامه ریزی شود که گرانی و تورم، اینگونه به مردم فشار وارد نکند.

وی با اشاره به اینکه بخشی از مشکلات فعلی با اصلاح مدیریت برطرف می‌شود، افزود: باید با مدیریت مناسب از سوی دولت به این وضعیت پایان دهیم چرا که بسیاری از مشکلات ریشه داخلی دارد.

جوکار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات ناشی از شیوع کرونا در استان یزد بیان کرد: سیاست اشتباه دولت و مسئولان ستاد کرونا سبب شد آمار سفرهای نوروزی افزایش پیدا کند و این اتفاق اکنون خیز چهارم کرونا را برای سراسر کشور به ارمغان آورده است.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی افزود: مردم هم شاید خودشان انتظار نداشتند که راه‌ها این چنین باز شود ولی ناگهان دولت تصمیم گرفت که راه‌ها باز شود و چنین مشکلاتی در کشور به وجود آمد که اینها همه نشان از آن دارد که در کشور ما یک مسیر مهندسی شده درست برای مقابله با کرونا نداریم.

جوکار افزود: ستاد ملی مبارزه با کرونا باید دقت بیشتری در این مسائل می‌کرد که چنین اتفاقاتی رخ ندهد و اکنون نیز باید با برنامه ریزی درست از پیک چهارم کرونا عبور کنیم.

error: Content is protected !!