مهار کرونا به مأموریت سپاه و بسیج تبدیل شده است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علیرضا حیدرنیا ظهر سه‌شنبه در جمع فرماندهان و مدیران سپاه استان البرز با تاکید بر اینکه افتخار ما خادمی ملت ایران و بسیجیان است، عنوان کرد: سپاه هرچه دارد برای مردم است و ما باید گره از کارهای مردم بگشاییم، سپاه مردم دار و مردم دوست است و برای مردم باید خدمت کند.

وی بیان کرد: حرکت جهادی باید سرلوحه‌ی کار بسیجیان و پاسداران ولایت مدار باشد و این خواسته فرماندهی معظم کل قوا می‌باشد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با اشاره به اینکه هر جایی حرکت جهادی انجام شد ما پیروز شدیم، ابراز کرد: در زمینه کرونا هم وقتی طرح جهادی شهید قاسم سلیمانی ابلاغ شد، تمام پایگاه‌های مقاومت بسیج تبدیل به یک مرکز سلامت شد و از هیچ اقدام و خدمتی برای کمک به کادر درمان و مهار این بیماری کوتاهی نشده و نخواهد شد.

وی با تاکید بر توان سپاه و بسیج و اجرای منویات مقام معظم رهبری در مهار بیماری کرونا، تصریح کرد: ما در سازمان بسیج و سپاه با توجه به بیانات رهبر انقلاب اسلامی تا مهار کامل کرونا در خدمت مردم هستیم و برنامه جامعی برای همکاری با مجموعه‌های بهداشت و درمان داریم.

سردار حیدر نیا خاطرنشان کرد: مأموریت ویژه امروز در سپاه و بسیج مهار بیماری کرونا است و هرچه امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی موجود است در صورت ضرورت باید در اختیار مهار این بیماری قرار گرفته شود.

وی گفت: در طرح شهید قاسم سلیمانی باید از تجارب قبلی استفاده و به قطع زنجیره این بیماری کمک کرد و نیز باید با راه اندازی مراکز جدید واکسیناسیون از تجمع و انتظار مردم برای واکسینه شدن کاسته شود.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز متذکر شد: تمامی سوله‌ها و مکان‌های قابل استفاده در سپاه در صورت نیاز باید در اختیار مراکز بهداشت و درمان استان البرز قرار گیرد.

error: Content is protected !!