۶ فوتی کرونا در خراسان جنوبی/ ۵۵۸ مبتلای جدید شناسایی شد

محمد دهقانی فیروزآبادی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا در خراسان‌جنوبی ۷۵ هزار و ۸۴۲ آزمایش و تست کرونا انجام شده است که از این تعداد ۴۸ هزار و ۱۵ مورد منفی و ۲۷ هزار و ۸۲۷ مورد نیز مثبت بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۵۰۱ آزمایش جدید انجام شده است، بیان کرد: از این تعداد ۲۲۲ مورد مثبت بوده است که منجر به بستری شدن ۶۹ نفر شده و ۱۵۳ نفر نیز بیمار سرپایی بوده‌اند.

دهقانی فیروز آبادی گفت: همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته هزار و ۲۷۷ آزمایش و تست سریع کرونا انجام شده است که در نتیجه آن ۳۳۶ بیمار کرونایی شناسایی شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۴۶۸ نفر بیمار تنفسی در بیمارستان‌های خراسان جنوبی بستری هستند، اظهار کرد: از این تعداد ۲۹۴ نفر مبتلاء قطعی به کرونا هستند و ۳۸ نفر نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به اینکه حال چهار نفر از بیماران نیز وخیم است، گفت: تا به امروز ۲۶ هزار و ۴۹۲ مثبت بهبود یافته داشته‌ایم.

دهقانی فیروز آبادی با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۶ نفر از هم استانی‌های عزیز نیز به علت کرونا فوت کردند، یادآور شد: کل موارد فوتی خراسان جنوبی هزار و ۴۱ نفر است.

error: Content is protected !!