واکسینه شدن ۱۷۵۰۰ نفر طی یک روز در استان فارس

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر مهرزاد لطفی ظهر دوشنبه در سیصد و بیست و هشتمین نشست ستاد مدیریت بیماری کووید ۱۹ در دانشگاه با اعلام اینکه با تلاش تیم واکسیناسیون در دانشگاه طی روز گذشته، بیش از ۱۷ هزار و ۵۰۰ نفر از مردم استان واکسن کووید ۱۹ دریافت کردند، اعلام کرد: تسریع روند انجام واکسیناسیون در سطح استان به صورت روزانه در ستاد مدیریت بیماری کووید ۱۹ در دانشگاه، بررسی شده و موانع و چالش‌های مرتبط با این مهم نیز مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به روند موفق اجرای واکسیناسیون کرونا در فارس، این موفقیت را ثمره همدلی و تلاش شبانه روزی تمام اعضای مجموعه سلامت دانست.

دکتر لطفی تاکید کرد: دغدغه و اولویت مهم مسؤولان مجموعه سلامت در شرایط کنونی، مقاوم سازی و تسریع در انجام واکسیناسیون عمومی در برابر بیماری کووید ۱۹ است.

رئیس علوم پزشکی شیراز با اشاره به اینکه تلاش مجموعه سلامت فارس در مقابله با بیماری کووید ۱۹ و ارائه خدمات به مبتلایان و مراجعان نه تنها در کشور، بلکه بین دیگر کشورهای همسایه نیز شاخص بوده است، عنوان کرد: فرصت نمی‌شود که از تک تک این مدافعان سلامت به صورت حضوری قدردانی شود، اما از مسؤولان دانشگاه می‌خواهم پیام تقدیر اعضای هیأت رئیسه دانشگاه را به این عزیزان انتقال دهند.

رئیس دانشگاه ضمن بررسی آمار نمونه‌های انجام شده آزمایش کرونا طی روز گذشته تاکنون در فارس؛ به بررسی آمار مبتلایان، موارد مرگ و میر، افراد بستری و بهبودیافته، روند خدمت رسانی به مبتلایان و موارد مشکوک در مراکز درمانی و عملکرد مراکز آزمایشگاهی تشخیصی کرونا ویروس پرداخت.

error: Content is protected !!