پیش بینی ۱۸ مکان تزریق واکسن در شهرستان رشت

به گزارش خبرنگار مهر، علی فتح اللهی پیش از ظهر یکشنبه در جلسه ستاد کرونا رشت با بیان اینکه روند واکسیناسیون و کاهش تعداد مبتلایان به کرونا رضایت بخش است، اظهار کرد: این امر نشان می‌دهد که اگر همراهی و مراعات حداقلی پروتکل‌ها مدنظر باشد، سلامتی جامعه و وضعیت کرونا بهبود یافته و مشکلات ناشی از آن کاهش می‌یابد.

فرماندار رشت با اشاره به اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی بسیار کم هزینه تر از پرداخت هزینه‌های بیمارستان و درمان است، گفت: با توجه به پیشرفت واکسن ایرانی، باید شرایط لازم برای تزریق صدها هزار دوز واکسن در یک بازه زمانی مشخص را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه برگشت جامعه به وضعیت عادی نیازمند تداوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی است، تصریح کرد: واکسن داریم و باید مکان مورد نظر را در مناطق مختلف جغرافیایی شهر رشت فراهم کنیم.

فتح اللهی با اشاره به در نظر گرفتن اماکنی در شهر رشت برای تزریق واکسن کرونا، افزود: قرار است با هماهنگی سایر دستگاه‌ها هماهنگی لازم جهت تزریق واکسن به مردم را انجام دهیم.

فرماندار رشت با بیان اینکه جمعیت بستری شدگان کرونایی شهرستان رشت به یک سوم رسیده است، بیان کرد: در حال حاضر تعداد ترخیص شدگان کرونایی از تعداد کسانی که پذیرش می‌شوند بیشتر است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۸ مکان برای تزریق واکسن کرونا در رشت در نظر گرفته شده است، افزود: از این ۱۸ مکان، سه مکان به صورت خودرویی است.

فرماندار رشت ادامه داد: بر اساس آمارها تا به امروز ۴۴ هزار نفر در شهرستان رشت واکسینه شده‌اند.

error: Content is protected !!