کرونا به طور متوسط روزانه جان ۲.۵ نفر را در استان بوشهر می‌گیرد

سعید کشمیری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طی شبانه روز گذشته ۳۹ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده و ۳۸ نفر نیز با حال خوب از این بخش‌ها ترخیص شدند.

وی کل افراد بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر را ۲۵۴ نفر عنوان کرد و افزود: ۳۸ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بوده و ۱۶ نفر به کمک دستگاه تنفس دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از فوت چهار بیمار کرونایی طی شبانه روز گذشته خبر داد و بیان کرد: مجموع جانباختگان کرونا در استان بوشهر به هزار و ۱۴۸ نفر رسیده است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۴۲ هزار و ۴۶۷ نفر در استان بوشهر به کرونا مبتلا شده‌اند اضافه کرد: کل آمار بستری شدگان در این ایام ۲۰ هزار و ۱۱۲ نفر بوده است.

کشمیری خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به طور متوسط روزانه ۴۴ نفر در بیمارستان‌ها با علائم کرونا بستری شده و ۴۱ نفر نیز با حال خوب ترخیص می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه در هر روز به طور متوسط در بیمارستان‌های ۱۶۸ نفر بستری در بخش‌های ویژه کووید داشته‌ایم، اظهار کرد: از این تعداد در بخش‌های مراقبت ویژه بیمارستان‌های استان روزانه ۲۶ نفر بستری می‌شوند.

وی افزود: به طور متوسط در استان بوشهر در این ۴۶۰ روز از آغاز پاندمی کرونا روزانه بین دو تا سه نفر فوت کرده‌اند.

کشمیری خاطر نشان کرد: با وجود اینکه شاهد چندین موج در استان بوشهر بوده‌ایم و عزیزان زیادی را از دست داده‌ایم اما اکنون در این موج چهارم در حال ثبات در تعداد موارد بستری و مبتلا هستیم که این می‌تواند امید بخش باشد.

error: Content is protected !!