۱۴۳ مبتلا به کرونا در استان سمنان بستری هستند

به گزارش ایرنا، کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان شامگاه یکشنبه با ارائه آخرین آمار شیوع این ویروس در استان اعلام کرد: ۳۶ مورد قطعی ابتلا به ویروس کرونا در استان سمنان از ظهر شنبه تا ظهر یکشنبه شناسایی شدند و مجموع آمار بیماران کووید ۱۹ در این استان از ابتدا تاکنون به ۳۹ هزار و ۲۳۱ نفر رسید.

بنابر این گزارش، از ظهر شنبه تا ظهر یکشنبه، یک نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در استان سمنان فوت کرد و بر این اساس از ابتدای شیوع این ویروس تعداد جانباختگان این بیماری در استان به یکهزار و ۹۸ نفر رسید.

طبق اعلام این کمیته، با ترخیص ۳۵ بیمار دیگر، موارد بهبودی و ترخیص بیماران کووید ۱۹ در این استان به ۱۰ هزار و ۴۳۶ نفر رسید.

به گزارش ایرنا، براساس آخرین رنگ بندی اعلام شده توسط سامانه ماسک وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی، تمامی شهرستان‌های استان سمنان در وضعیت نارنجی و شهرستان های میامی و سرخه در وضعیت زرد قرار دارند.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شبانه روز گذشته ۱۹۸ تن در کشور به دلیل کرونا جان باختند و ۸هزار و ۸۷۶ مبتلای جدید نیز شناسایی شدند.

بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت از دیروز تا امروز ۹ خرداد ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۸ هزار و ۸۷۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که هزار و ۱۵۴ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به دو میلیون و ۹۰۲ هزار و ۹۴ نفر رسید.

error: Content is protected !!