۵۳۷پروژه بخش سلامت طی چهار سال گذشته در کرمانشاه به بهره‌برداری رسید

دکتر محمودرضا مرادی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: در چهار سال گذشته هر سه روز یک پروژه عمرانی در حوزه سلامت در این استان به بهره‌برداری رسیده است.

وی اظهار داشت: توسعه متوازن و موزون در همه زمینه ها هدف و برنامه ما در دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی، ‌درمانی کرمانشاه بوده است و در این مدت همه معاونت‌ها تلاش کردند که با هم پیشرفت کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: ورود حجم بسیار زیاد و بی سابقه تجهیزات به کرمانشاه در این مدت موجب خرسندی خادمان درمان مردم شد، وقتی نتیجه این اقدامات را در بهبود و رفاه حال مردم می بینیم بسیار دلپذیر است و در این مسیر رضایت مردم و آسودگی وجدان برای ما کافیست.

وی عنوان کرد: کاستی ها ممکن است همیشه وجود داشته باشد و منکر آن نیستیم اما افکار عمومی در خصوص اقدامات این چهار سال تیم دانشگاه قضاوت خواهند کرد.

مرادی افزود: تکمیل پروژه های نیمه تمام و عدم تعریف پروژه جدید، سیاست دانشگاه در زمینه فعالیت‌های زیرساختی و عمرانی است و اکنون بیش از ۵۰ پروژه در حال تکمیل و در دست اجرا است.

وی تاکید کرد: تامین اعتبار این پروژه ها با اولویت پروژه هایی با پیشرفت فیزیکی بیشتر، در دستور کار مدیریت مالی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه هشت دانشکده دانشکده‌های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، پرستاری و مامایی، بهداشت، تغذیه، پیراپزشکی و دانشکده پرستاری سنقر و کلیایی دارد.

۸۵ رشته تحصیلی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در مقاطع مختلف دایر است که از این تعداد ۱۴ رشته در مقطع PHD (دکترای تخصصی) است و ۲۰ رشته در دستیاری تخصصی، سه رشته دکترای عمومی (پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی)، ۲۵ رشته کارشناسی ارشد، ۲۲ رشته کارشناسی و ۲ رشته کاردانی است.

این دانشگاه همچنین ۴۵۳ عضو هیأت علمی دارد.

۱۱۶ دانشجوی خارجی نیز در رشته‌های دکترای عمومی پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند.

براساس آمارها سالانه بیش از ۸۰۰ مقاله در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تولید و منتشر می‌شود.

error: Content is protected !!