۷۴ هزار سیرجانی علیه کرونا واکسینه شدند/ کمبود واکسن نداریم

محمد موقری پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: روند خوب واکسیناسیون در پایگاه‌های تجمیعی سیرجان سبب شده تا مردم این شهرستان با اعتماد کامل به اجرای طرح واکسیناسیون در پایگاه‌های اعلام شده حاضر شوند و بر اساس زمان نوبت دهی در هنگام ثبت نام نسبت به واکسیناسیون خود اقدام کنند.

موقری پور گفت: با تمهیدات انجام شده برای واکسیناسیون شهروندان شهرستان سیرجان و براساس گروه‌های سنی اعلام شده و گروه‌های هدف پس از مراجعه افراد، در کمترین زمان و بدون هیچ‌گونه مشکلی و در سریع‌ترین زمان واکسن خود را دریافت می‌کنند.

وی افزود: در شهرستان سیرجان سه پایگاه تجمیعی سینا، دانشگاه آزاد و گل گهر را برای تزریق واکسن فعال کردیم و تا به امروز بیش از ۷۴ هزار نفراز شهروندان مبادرت به تزریق واکسن کرده‌اند.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی سیرجان بیان کرد: ۵۸ هزار و ۴۷۴ نفر دوز اول و ۱۵ هزار و ۹۱۰ نفر دوز دوم واکسن خود را دریافت کرده و خود را در مقابل ویروس کرونا واکسینه کردند.

سخنگوی ستاد کرونای شهر ستان سیرجان با بیان اینکه هیچ گونه کمبود واکسن در شهرستان وجود ندارد، اظهار کرد: تا کنون بیش از ۸۰ درصد فرهنگیان شهرستان در مقابل کرونا واکسینه شده‌اند. همچنین تمامی کادر بهداشت و درمان و نیروهای خدماتی بیمارستان‌ها، پاکبانان و بیماران خاص در این شهرستان هم بر علیه کرونا واکسینه شدند.

error: Content is protected !!